Page content

100% Rauw?

Hoe meer rauw, hoe beter?

Naar mijn mening verbeter je je gezondheid wanneer je een flinke portie RAUW aan je voeding toevoegt. Ik raad sowieso een basis van 50% rauw aan. Deze kan je dan voor 50% aanvullen met gezonde warme maaltijden zoals warme groentensoepen, stoomschotels, stoofschotels en andere gezonde traditionele maaltijden.

In mijn eetpatroon hou ik ongeveer

een 70/30 verhouding aan. Dit betekent dat op gewone dagen ik rauw eet tot aan het diner en als diner een warme maaltijd neem. Heel soms hou ik een volledige RAW dag, dus met ook een rauw diner. Heel soms hou ik een WILDE dag en dat betekent dat ik geen enkele regel volg of ze zelfs allemaal breek.

Hoe zij jij RAW food in je leven?

 

 

Katinka
Katinka Michiels is oprichter en eigenaar van www.legallyraw.be Haar passie voor gezondheid dateert al van heel wat jaartjes terug. Zij richtte het bedrijf Slank & Gezond op een tiental jaar geleden om vrouwen te begeleiden om zich beter te voelen in hun vel. Nu ze zelf 50+ is, heeft ze zich gespecialiseerd om vrouwen boven de 40 te begeleiden naar een gezonde levensstijl.

Comment Section

4 reacties op “100% Rauw?


Door Martine op 25 juli 2012

fijn om te lezen dat zelfs jij af een toe een “wilde dag” inlast. toont aan dat je ook maar menselijk bent en af en toe eens de behoefte voelt om alle regels aan je laars te lappen en gewoon te genieten van het leven!


Door Katinka op 26 juli 2012

Ja hee, een wilde dag hoort er gewoon bij.


Door Martine op 25 juli 2012

ps : denk dat ik inderdaad voor een 50/50 combi zou kiezen, vooral in de winter. ben nl. verslaafd aan lekkere soepjes, heerlijke wokgerechtjes, lekkere ovenschoteltjes enz….
in de zomer valt het me minder moeilijk om volledig raw te eten. maar in de winter heb ik dat gevoel van warmte toch wel echt nodig hoor……


Door Katinka op 26 juli 2012

Dat is super om te horen! Met 50% geef je je lichaam toch al heel wat goede dingen. Op termijn zal je echt gaan voelen dat dit loont.

Plaats een reactie


*